Jag älskar Max

Hej alla trevliga människor.
Idag var det en kaos dag, i alla fall till en början. jag trodde fan jag skulle bryta ihop, fan vad stressad jag var. Och inte nog med det fick jag stå och vänta på helene, som hade försovit mig. Blev asförbannad.
Efter skolan åkte jag och Hanna ner till centrum och prövade kläder och sådär. Skithett. Sedan efter det så åkte jag bror och pappsen och slog lite bollar.
bilder kommer sen.
Jag saknar Max, min egna lilla Max. Jag vet ibland inte vad jag ska ta mig till, han är fast, det enda jag tänker på. jag önskar att vi kunde vara med varandra jämt. Jag vill alltid ha Max, jag vill inte leva utan honom. han gör mitt liv värt att leva helt enkelt. Allt känns så mycket bättre med dig älskling<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0