Nu är det måndag igen

Hej alla.
Idag gick jag till skolan, men drog hem tidigare eftersom jag nte orkade mer. Jag vet att jag inte får komma in på den där banan igen, men idag orkade jag bara inte. Jag kan inte boxas idag eller någonting. Men jag har i alla fall gjort färdigt mitt historia arbete (om jag inte nu vill utöka den lite senare). Det känna bra. jag har den och tyska prov på onsdag. Sedan har vi ett jävla no arbete jag måste börja på också. Fan hade jag inte dragit hem så hade jag smällt av.
Min dag har alltså inte varit särkillt underåhllande eller spännande.
Försökte nyss leta upp nutellan men jag tror att min mor gömt den eller så åkte den med Jörgen hem. suck och stön. var är sockret när man behöver det, btw? Kan inte ens baka någonting. Nej jag har inte ätit godis på hela månaden (det som gått), och jag vill smälla i mig socker tills jag dör.

Inspelningen igår gick bra förresten. Jag är inte den bästa på att skådespela, men Hanna får nöja sig med min insats. Haha. "We could have a barbieque" (vet inte hur det stavas) jag höll på att frysa häcken av mig eftersom vi var ute på en båt och grejjer. Fyfan. Sedan bar det av åt gustavsberg med älsklingen min för att äta middag, sean åkte jag hem och fysatan vad trött jag var.
jag saknar Max.

Nu tänkte jag att jag åter igen skulle gå på lite socker jakt, men ha det bra ni.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0