Nu är det vinter igen

Ja nu är det verkligen, verkligen vinter igen. Och jag har inget emot det, snö = snowboard, och då kanske man har turen att flottsbro öppnar så man kan ersätta den där fjällen resan med en backedag. Men i och för sig är det jävligt tråkigt att det inte är mer vår, jag menar, det är ju den tiden det borde vara vår.
Jag kom nyss hem från min mormor. Jag var där och träffade lite av släkten, bland annat mina otroligt söta nya kusiner. Fy vad gulliga de är, jag vill också ha barn.
Vi hade det jätte trevligt, åt lite påskmat och fikade, sedan körde vi vår mobbing tradition, alla gömmer ens ägg och så får man gå och leta när alla tittar på. Jag hittade mitt rätt snabbt. Mamma och min morbror ska alltid vara så dumma och retas, så de vill liksom gömma så svårt som möjligt. Det var trevligt trevligt :)
Snart kommer min kära vän Anna hit, och vi ska ha girlie kväll, ska ta hit Penis med för hon ville också leka med mig. Fan vad jag är eftertraktad.
Det var synd, Max kom ju inte igår, och han följde inte med till mormor idag heller, men han är så fucking duktig, han pluggar och kämpar som satan, så jag vill bara stötta honom. Han är bäst min lilla Max!<3
Nu kom Niclas två vänner hit, en hade med sig sin minibror, nu hade jag tänkt att hänga med dem *vet, fan vad cool jag är* Nej men jag vill snylta lite guitar hero, eftersom jag vet att det är det enda de kommer göra.
So, see yah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0