Sitter i skolan

Tog denna lista av Emma, eftersom jag inte har någonting att göra.

1. Berätta om första fyllan.
Kanske skolavslutningen när jag hpnglade med mina kära vänner och blev överfallen lite hit och dit. Men första riktiga var väl när jag var hos nån kille i nåt hus med mina kära Max och några vänner, jag var nog jobbig. Minns ingenting :D ahaha.
2. Berätta om första kyssen.
Jadu, det skedde med mitt ex.
3. Vem är ditt snyggaste hångel?
Max självklart. Min egen lilla snygging.
4. Yngsta respektive äldsta hånglet?
91:a och en 89:a.
5. Har du hånglat med fler än en person under en 24-timmarperiod?
Haha, jaa.
6. Säg något du är nöjd med i ditt utseende.
Ögonen och att jag har stora bröst :D
7. Nämn en detalj i andras utseende som attraherar dig.
Händer, rygg och axlar. Mjau.
8. Favoritsexsoundtrack.
Hahaha oavsett vad man hör under tiden, tänker man inte på.
9. Vilken är den pinsammaste skivan du äger ?
Aron Carter.
10. Vilken manlig/kvinnlig kändis skulle du kunna tänka dig att ha sex med ?
Ingen. Kan faktiskt inte tänka mig någon annan än Max. Äckel.
11. Har du ljugit för att få någon i säng ?
Nej.
12. Har du strippat för någon ?
Visst har man strippat någon gång. Jag och mina vänner är lite så där knäppa.
13. Har du stoppat upp behån/byxorna någon gång?
Hahahah, ja. Fast nu behövs det inte.
14. Har du snattat?
Det beror på. hahaha.
15. Den du levt och upplevt mest med?
Jag har upplevt mycket med många. Men de bästa sakerna är såklart med Max.
16. Hur många har du varit kär i?
Hallå, vart ska man börja? Jag var kär i allt och alla när jag var liten. På riktigt är det en.
17. Käraste ägodel?
Min förlovningsring.
18. Vad skulle göra dig mest glad nu?
Massvis med pengar, och att skolan brann ner. Och att träffa Max, saknar han just nu.
19. Vad har du varit mest rädd för i ditt liv?
Hundar och getingar. Fy faan vad äckligt det är.
20. Homo, hetero, bi ?
HOMO.hahaha
21. Vad är kärlek?
Kärlek är det jag och Max har.
22. Vad skulle du göra annorlunda om du fick återvända bakåt i tiden och ändra en sak?
Just nu känner jag att jag skulle kunnat skippa en i fredags. Haha eller kanske skippat fem. Ni fattar vad jag menar. Det ångrar jag, det gick lite för över styr. Men i hela livet har jag faktiskt inget jag ångrar. Tror jag.
23. Har du något bevarat inom dig som ingen annan vet ?
Ja, lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0