Skolproblem

Nu sitter jag här i skolan, med Hanna i mac dator salen. Jag är redan fett störd på datorn, det är svårt att hantera den. Hanna ska fixa sin fina film, och vi har lite hål och lunch så jag gör henne sällskap. 
Vad ska man säga mer?
Jag ska försöka hitta på någonting spännande.
Ja, jag kan lika gärna prata lite om min kära skolgång. Nu när jag slutar gymnasiet är det meningen att jag ska ha 2500 poäng, men jag kommer gå ut med 2400. Det suger så klart. Helene har precis varit och snackat med studievägledaren, och det borde jag verkligen också göra. För det första måste jag få bort mina två IGn, så idag ska jag prata med vår Italienska/psykologi lärare Mariolina, om att plugga upp italienska steg två. Sedan måste jag få bort mitt IG i matematik, vilket blir lite svårare. Antingen måste jag läsa utökat program (vilket jag inte orkar, plus att jag redan reducerat bort italienskan) eller så måste jag tenta av matten eller något annat. Det måste bli någonting, jag vill inte gå ut med två IGn, egentligen får jag inte gå ut med något alls (i och med det reducerade programmet). 
Ja, hela skolan suger, och som ni nog förstått är jag ingen vidare pluggis.
Men det löser sig väl. Hoppas jag. Det är väl så man alltid ska tänka?
Puss på er<3

Kommentarer
Postat av: Sofie

Orgasm?

http://drinkit.blogg.se/1205829157_orgasm.html

2008-03-18 @ 10:42:59
URL: http://drinkit.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0