Today

Hallå alla ni som orkar läsa min blogg!
idag har det varit en helt lugn dag. Det började med att gå upp tidigt, och dra till skolan för lite frukost buffé tillsammans med mina kära babes H och H. Jag hade tre lektioner idag, med två håltimmar emellan, på den första drog jag hem och på den andra gick vi till Biblioteket och nördade oss framför datorerna.
Jag blir helt galen på att det är helt fullbokat typ överallt i fjällen. I Idre, åre och ja, you name it. Jag och Hanna vill dra upp på påsklovet och åka lite snowboard, men det blir som det blir med det där.

Just nu väntar jag på maten. Mamma och Jörgen har lagat någon lax och så. Hoppas det är gott.
Efter maten ska jag plugga, och prata med min fästman. shit, min fästman, ja. Nästa nyår har vi varit förlovade två år (fast det är långt dit, men ändå) Haha. Älskar dig Max.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0