Underbart med håltimma

Hejsan kära ni.
Senaste inlägget var någotning konstigt jag bara egentligen behövde spara. Någon sån där list grej med färgen på tröjan, datumet du är född, och ja ni vet, lite sånt. Antar att man själv ska skriva en lite historia om det där sen, och min kan nog bli rätt spännande. Haha.
Just nu sitter jag hemma och har precis ätit upp min lillebrors sockerkaka. men det gör inget, för jag har slutat banta redan. (Börjar banta varje måndag). Jag har en två och en halv timmars lång håltimma, vilket känns så lovely. Kanske ska ner till centrum med Helene och Hanna sen men får se om jag pallar.
Idag kan jag inte heller boxas eftersom vi har ett möte för italienutbytet, tillsammans med föräldrarna. Jag tror att det är så att vi elever också ska med, men om det inte är så så är det skit samma. Viktiga grejjor.
Jag SKA hitta någonting att äta har jag bestämt mig för. Eller så bjuder jag hit Helene på lite chokladsmet. Hmm, eller så spelar jag spel. Nämner inte vilket. Hur som helst, jag har att göra, det har kanske ni med. Hej med mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0