@ Dalaröv

Idag har jag målat staket i typ fem timmar. Och resten av dagen har jag solat.
Max den fuskisen blir brun av ingenting, själv kan jag steka i år oc dar utan att få någon färg. Men men ska snart till Side, och då blir det till att stekas. Bara en vecka kvar nu. Snart bara 6 dagar. Jippie.
Jag är ute på Dalarö. Man är här också, men han sitter och kollar på matrix med Niclas och hans kompis så det är lite tråkigt här. Men jag överlever. Pratar faktiskt med Anna om onsdag, vår vaxningsdag. Vi har storartade planer alltså. Haha.
Uschh, har ni n¨gon aning om hur mycket jag hatar pengar just nu?
Har 50 kronor kvar av det jag KAN använda, resten har mor min. Och jag ska köpa studentpresent till Max och köpa en till vaxburk. Save me.
Ska nog snart sova, jag är så utbränd.
Puss och kräm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0