För mycket tid, för lite att göra

Idag var det ju en lektion, shit så skönt!
Efter skolan gick jag hem (jag gick ju till skolan, och såklart glömde jag mitt busskort) jag tog med mig min kära hannibal hem och vi hade tvåmannaparty.
Vi fick det sorgliga besketet att det inte blir nån grillis imorgon, jimmy skulle ju till England. Damn. men vi tar det nästa helg. Så imorgon, hör av er om det händer någonting! Och ignorera inte det här när ni har läst det. Annar blir det väl bara jag och Max, tvåmannaparty igen :)

Nu har jag ingenting att göra. Jag har gjort färdigt mina läxor och är helt ledig. Men jag har ingenting att göra efter maten. Jag blir så frustrerad. Det är ett sånt väder då man bara vill sitta ute eller göra någonting kul

Jag får se var denna kväll tar mig någonstans. Spännande va ;)
Puss på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0