Grillmiddagen som slutade på pizzerian


Jag och Anna var redan på Dalarö ju. Så vi degade hela dagen. Annsingen klippte till mig lite och sminkade mig och sånt därt girlie shit. Hon sminkade till och med sig själv. Haha, uttråkning?
Max och carro kom med den förvalda bussen, men Hanna, helene och David missade den och kom ca två timmar försenade efter att ha väntat på Hannas pappas skjuts.
Vi gick till Pizzerian i för väg. Vi bestämde oss för att äta där, hallå, skulle vi grilla i detta väder? Det var jätte mysigt att sitta där med mina små människor och ha det trevligt.
Efter det gick vi promenad till stranden, och när vi kom hem spelade vi lite Gitarr hjälte. Sedan gick kvällen bara över otroligt snabbt.
man kunde tro att vi var ett gäng fyllos, men vi hade inte druckit en droppe alkohol.
Vi sov ute i min lillstuga. Och fysatan vad trångt och mysigt det var! Haha.
Vi spelade uno, pratade och hade hur trevligt som hels.
Detta måste vi göra om i sommar helt klart!

Guitar hero nördigaste nördar.

Mys på berget.

Sötnosar.

Mys i lillstugan


Kommentarer
Postat av: Gitarr Hjälten!

Ja vi gör det igen, och igen och igen och igen och igen! :D

<3<3<3

2008-05-18 @ 20:33:16
URL: http://anabananaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0