Ibland måste man få vara omogen

Kära läsare
Dags att skriva av sig lite.
Idag har jag haft en trevlig dag. Jag vaknade på rätt sida idag, tillsammans med min fästman Max. Det tråkiga var att jag behövde lämna honom. Och att tåget jag kollat ut inte alls gick tolv över sju. Men vad kan man göra? Ibland är SL lite senilt. Det var rätt okej i skolan måste jag säga. inte så där otroligt outhärdligt som jag vanligtvis brukar tycka att det är. Helk OK.

Efter skolan gick jag hem och hade lite three-way-call med Hanna och David. Vi pratade lite tjej snack, om allt möjligt. Spännande saker kom fram, och det skvallrades, eftersom jag och Hanna råkade se två människor från vår skola ligga vid motionsspåret och nästan äta upp varandra. Nämner inga namn, men det var ganska oväntat?

Min kära syster Anna kom hit en sväng, och vi åt middag med familjen. Det blev grillat. Gud så det börjar bli sommar, otroligt härligt! Efter det åkte vi ner till centrum. Och vet ni? Jag har inte varit så här road av att inte ha någonting att göra, på väldigt länge. Vi köpte godis, och med godispåsarna gick vi till en lekpark. Ja, vi gungade gungbräda, snackade och var allmänt störda. Är det inte så att man verkligen måste få vara omogen ibland?

Bella leker av sig
image91


Igår Märkte jag till min stora lycka att de säljer godishalsband i lösvikt.
Nu kan man fortsätta leva igen :D Woho!
image92

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0