Idag är det proooov

Godmorgon underbara människor.
Idag mår jag faktiskt lite bättre. Från att vara halvdöd igår till att vara halvt levande idag, duktigt. Det kanske har och göra med all jävla vitlök och allt honungste.
Förresten ska jag ta en kopp nu.
Ska plugga nu på morgonen. Förhörde nyss mig själv på alla frågor till kapitlet och jag kan det riktigt jävla bra. Synd att detta bara är ett G prov, annars hade jag nog lätt kunnat få VG. Jag har aldrig tänkt på det, men det lönar sig faktiskt att plugga. Och det kommer jag att tänka på nu, när det snart är sommarlov.
Prover ät klockan ett. Jag åker nog här ifrån runt kvart över tolv.
Efter skolan, typ vid halv 3 ska jag åka in till stan med Anna för att lämna tillbaks min tröja och för att kolla något jag möjligtvis kan ha på skolavslutningen. Det behövs verkligen, och Max tar ju studenten också. Hjälp, klädguden låt mig snälla hitta någonting fint idag, amen.
Nej måste fixa mitt te.
Adjö mina vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0