My lördag night

Det hela började med lite trevlig grillning. Det var lite dött där ett tag, tills jag och Emma bestämde oss för att dra lite undan ifrån alla andra och bli roliga. Så vi hade roligt sedan gick vi tillbaks. Sedan blev det massor musik och prat. hur trevligt som helst.
Vi blev ganska många:
Jag, Hanna, Emma, Andreas, Bella, Carro, Anna, Tessie, Glenn, Helene, Max, Jimmy, Jessica, Marcus, Johan, David, Micke.
Vi satt vid ett långt bord och hade mysigt.
Marcus brände sig i rumpan med någon jävla glödande stålpinne, det blev ju ett otroligt fint märke där på stjärten, not.
Jag har ingen koll på vad de andra gjorde under kvällen, men jag var i alla fall lite här och var hela tiden.
Jag och emma körde lite fyllehångel, hoppas någon fångade på kort?
David är en riktig party pooper, mitt och Emmas samtalsämne under kvällen.
Hanna fick en rosa dildo.
Timmie, Hannas kanin satte på allting hela tiden! Allas ben och händer och armar, kåta kanin! vill ha den!
Självklart var jag ganska rolig som vanligt.
Och Andreas om du blev irriterad på mig för att jag och Emma höll på så förlåt.
När alla började bli tråkiga sa jag och Marcus att vi ville springa över åkern, och så följde Johan och Anna med. Och så sprang vi, fast inte långt. Sedan gick vi resten och bestämde oss att gå in i skogen på andra sidan, och då var man tvungna att hoppa över ett träsk/bäck. Och hur kan det gå för mig, om inte dåligt? Alla hoppade över, sedan skulle jag och jag hoppar inte över, jag hoppar rakt ner i det. jag blev lerig upp till midjan nästan, men brydde mig inte så mycket. Jag luktade lera.
Väl uppe i skogen fick jag hjälpa Marcus upp hela tiden för han trillade överallt. Emma var också en av dem som ramlade mest under kvällen.
Men sedan gick vi tillbaks. När jag skulle hoppa över igen hjälpte de mig, så det gick väl ganska bra.
När vi kom hem gick vi in i huset och hade femmanna fest, alla andra sov ju. Jag, Hanna, Anna, Marcus, Johan. Det var trevligt det.
Sedan gick Anna och sov, och vi andra gick och la oss i Hannas mor och fars säng. Sedan somnade vi alla fyra där till slut.
Och Johan slog Marcus hela tiden för att han snarkade, men jag tror fan att det var jag som snarkade.
Sorry.

Idag är det en seeg dag. Har prov imorgon men ingen prov lapp.
Imorse hade jag tappat rösten också, så jävla kul, eller inte. Gör ont i halsen. Nu kan jag prata skapligt men det låter inte fint.

Det var väl min lördagskväll. Totallyckad. 6 av 5 toasts.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0