Party tonight

Ikväll är det fest hos Hannibal.
Mamma håller på och ger mig massor med toma hot om att hon ska hämta mig och så, men man märker att hon skämtar för hon tycker det är såå roligt.
Det tycker inte jag.
Jag väntar på att Emma ska ringa. Så ska jag, David, Emma och Andreas åka till farsta och köpa en present till Hanna. huhu vad säger jag inte. Och vi ska brumma i Andreas systers bil, han har ju tagit körkort.

Är ganska trött, och saknar Max så jag skulle kunna avlida.
Måste ringa Helene och fråga om hon kan bränna en skiva åt mig. Den här cd läsaren har verkligen dött! Det är säkert jag som förstört den. Har försökt få liv i den men den vill verkligen inte.

Vet inte om jag skriver mer idag, men ha en bra kväll ni andra <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0