Sjuklig som vanligt

Tror ni inte jag gått och blivit sjuk nu eller?
Fick ju svimanfall igår. Som jag alltid brukade få förr, typ i nian, när jag hade mensverk. Men nu var det tydligen inte därför, så jag vet inte riktigt vad jag höll på att svimma av. Jag är en spännande människa helt enkelt.
Och så igår kväll helt plötsligt fick jag mer ont i halsen, har ju haft lite ont i en vecka nu. Och idag när jag vaknade kände jag mig alldeless misshandlad eller nåt. Jag kunde knappt röra mig. Jag är fortfarande jätte svag i kroppen.
Vad fan är det för fel på mig egentligen?
Måste lämna tillbaks en tröja, eftersom jag behöver mina pengar till annat. Kanske åker ner till centrum och lämnar den till Anna för hon ska till stan idag, sen åker jag hem. Eller så lämnar jag den imorgon. Men imorgon vill jag bli frisk, och inte riskera någonting genom att åka till stan.
Plus att jag har ett jätteviktigt prov imorgon, får jag ig på det får jag ig i hela naturkunskap b, så jag pluggar som fan idag. Och efter provet imorgon vill jag bara hem och vila.
Jag får se hur det blir, jag antar att jag för säkerhets skull åker och möter Anna idag så hon kan lämna tillbaka den. Det är ju faktiskt säkrare så.
Men ni får ha en bra dag, jag ska försöka, men mår så piss så jag vet inte vad jag ska ta mig till.
Jag kommer säkert dö av allt plugg.
Puss och hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0