Tjena Tjena

Godmorgon på er alla.
Jag var på ett härligt humör då jag vaknade upp imorse, men det försvann så fort jag kollade på schemat. Idrott det första jag har och svensk litterär gestaltning i typ två och en halv timma som sista lektion. Tjugo i fem slutar jag. Jag hatar verkligen tisdagar! Gaah, vill bara döda allt och alla :@
Det är soligt, men vad spelar det för roll när man bara ska sitta inspärrad i en jävla fängelse skola hela dagen? (ursäkta, men jag hatar verkligen min skola, måste bara säga det att om ni ska söka nåt gymnasie sök ALDRIG till huddingegymnasiet. Sämsta maten, argaste kocken, sjukt dåliga lärare, med vissa undantag. Rent ut sagt ett helvete)
Har ju psykologiprov och bokredovisning idag. HAHA vilket skämt. Bokredovisningen är jag färdig med, men har inte tränat in så det blir till att läsa från lappen. Och psykologiprovet har jag inte ens hunnit läsa igenom allt. Gud så bra det kommer gå, not.

Men ni andra får ha en bra dag, själv ska jag verkligen försöka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0