Today & Tonight

Provet gick väl sådär. Men det var inte mitt fel den här gången.
I och med att jag kunde hela kapitlet i princip utantill, var detta en besvikelse, och mycket onödigt pluggande.
Såklart hade hon frågor som det inte fanns svar på i det kapitlet (och trust me, jag vet det).
Stor besvikelse.
Men vad ska man göra, tur att det bara var ett G förhör, för G kommer jag i alla fall få.

Jag var i stan idag med Anna och Hanna, jag lämnade min tröja och köpte en hundra kronor billigare klänning. Good, så nu är jag en hundring rikare, typ.
Alltså jag ska inte klaga, jag har en massor pengar. Men dem tänker jag slösa i sommar. Plus att de sitter inne på ett annat konto. Jag är hur snål som helst om man tänker efter. Nu har jag 130 spänn kvar av mitt "slösar" konto, och jag har till och med tagit femhundra där ifrån till sparkontot när jag blev arg på mitt slösande.
Så sluta klaga Emelie!

Jag är inte riktigt frisk ännu. Och vet inte vad jag ska göra ikväll. Antagligen bara ligga hemma.
Annika hörde faktiskt av sig idag om ett pool party, men ja, ni kanske förstår varför jag tackade nej, jag vill inte bli sjukare. Men det var ju i alla fall trevligt att någon hörde av sig till mig. Det uppskattas.

Nej, skriver om jag har något att säga sen.
Ha en bra kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0