Bilder från i lördags.

Underbara Bilder från helgen!

Hannas fina tårta. (Måste skryta: tillägnad mig för jag varit sjuk :D<3)

Glenn, Tessie, Emma, Anna, Jag, Andres

Elden som max senare hoppade rakt in i.

Här börjar det anlända folk.

Hahahahaha, finast.

Jag och Emma innan vi got crazy.

Korvarna.

Bubblis.

bubblis bella, jäklar vad den flög.

födelsedagsbarn.

från vänster: hanna, Bella, Carro, Emma, Tessie, Glenn,
Toan Johan, Marcus the markt ass, Jimmy, jessica, Max.

sötnosingar.

David åt längst som vanligt.

vi kunde ju bara inte låta bli att köpa presenten.

Vi hade så mysigt.

emma och David typ dansar eller vad fan gör dem?

Tillslut hände det. Ni väntade med spänning ellerhur?

Säxy.


Om någon av dessa bilder stör någon av er så säg till direkt och jag tar bort den.
puss och hej<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0