Helgen

Fredag
Jag och Anna beger oss från middag i gustavsberg till stan för att möta upp David och hans två vänner. Alex och Mackan. När vi möts har de precis gått för att kissa så Anna vill inte skaka hand. "Ursäkta men jag tänker inte skaka hand med er direkt efter ni kissat" haha, skön du är.
Sedan letar vi upp denna bar dit vi skulle på den här nyöppningen. Det var en ganska trevlig chillbar bara. Så vi satte oss där och snackade, och drack. Minns inte riktigt vad vi gjorde hela kvällen, dansade lite, drack. Davids två polare var fenor på dansgolvet så vi försökte med "spegeln", lite mindre lyckat dock.
Sisådär en timma innan vi egentligen skulle dra blir Davids ena polare stupfull, och vi ska dra. Innan det skulle vi köpa varsin cider men blir haffade av en, hmm, man kanske man ska säga. Hah! Han ska aabsolut bjuda på en drink, eller ja en shot "slippery nipple". Sa tusen gånger att vi skulle dra men han insisterade. Efter vi druckit upp sprang vi ner livrädda till toaletten och ringde David panikslaget. Sedan drog jag och Anna med Alex och Mackan till burgerking eftersom David stannade kvar.
Efter det missar jag och anna både nattbussen till mig och henne så vi åker till fruängen och tar taxi med en gullig taxischaufför. Hemma så somnar vi fort som satan.
Riktigt lyckad kväll :;)

Lördag

Farligt bakis! Shit vad dåligt jag mådde. Och på kvällen var det hem till Carros artonårsfest som gällde, Det var över 30 pers tror jag och kvällen medförde både gott och ont. Fick reda på en sak som inte var så kul och det påverkade mig. Sedan var Max trött och drog hem innan mig.
Sedan ble jag sur och skulle kunnat starta bråk med en kille där som hade slängt ur sig lit onödiga saker, men jag lugnade mig,
Hade inte med mig en gnutta alkohol men blev full som ett höghus, wiha. Det var sjukt roligt med massor med dans. Lät som golvet skulle rasa ner. Det var helt galet.
Tack Carro!!:D

Idag har jag verkligen kämpat för att hålla ögonen öppna hela dagen. Jag har gjort en filosofiläxa också så jag känner mig inte fullt lika meningslös som jag borde.
Nu ska jag snacka med Max i telefon, sedan soooova! <3


Lelle och jag.


jag och älsklings anna


Lelle och Emma


Carro (i rött) med hennes tjejvänner


Mina flickor:)


Bella andy o emma


Galet

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åsa

2008-11-30 @ 23:15:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0