Ikväll ska jag vara med mina fina små :)

Ikväll har Tessie bjudit in oss DHW älskare att titta på det hemma hos henne. Helene tar med allting som blev över sedan i söndags och så blir det myspys :)
Det har varit en seg dag, med besök i Hagaparken och engelskalektion på två timmar och fyrtio minuter, men vi hade jävligt roligt. Idag är första dagen på länge som vi har garvat som när vi gick i ettan! Så jävla härligt. We still got it babes.



Skulle vara kul att veta. Vilken är er favorit i desperate hw?

Kommentarer
Postat av: J u i c y l i c i o u s

Folk tycker nog att jag är konstig men jag har ALDRIG tittat på det där programmet.

2008-11-05 @ 10:54:52
URL: http://juicyonfire.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0