Underbara!

Eftersom jag redan är uppe i 200 kr för mycket i kostnad för abbonemanget så tackar jag er alla här. Tack så mycket <3

Tänker skriva alla grattis jag fått idag.

Vaknade upp sent, har ju ledigt, hade massvis med sms på mobilen.
Gick ner, och där hade Niclas och mamma skrivit varsin lapp. Haha.

Mamma:
Grattis på 18-årsdagen
ville inte väcka dig så tidigt.
Vi ses senare.
Pussar och kramar
Namn på msn:
GRATTIS EMELIE 18år!!!



Niclas:
Grattis Emme på 18årsdagen! :)
Jag vill inte väcka dig för jag
har no idea när du ska vakna
så jag skrev denna tradilur (?) istället.
Puss & Kram från ett älsklings barn.

(Han hade ritat en liten teckning också)

Min älskling <3:
Grattis lilla gumman på
födelsedagen!! Älskar
dig massor!

(hade försökt ringa massor gånger
så jag ringde upp sen, grattis igen)

Kjelle, sms från thailand
döper sig själv till
thailands president:
Grattis !!

Pappa:
Grattis..!! Är du vaken.?

(ringde senare och sa grattis också)

Emma:
Grattis! :) <3


Bella:
Grattis på den stora
dagen vännen! :-) <3


Therese:
Grattis på 18 års dagen
baby :-D <3 <3 <3 du
får ha det så kul i helgen:) <3
Och på bloggen:
Och Emelie den fjanten
blir 18. Grattis i förskott.
Namn på msn:
Grattis bebis-emelie :) <3

Annika:
GRATTIS EMELIE på
din födelsedag!
Äntligen 18 härliga år,
men du kommer alltid
vara den lilla Emelie
som klädde ut sig till
princessa och spelade
in låtsas radioprogram
i mina ögon! ;) hoppas
du får en fantastisk födelsedag, precis som
du! Bb<3


Syster anna:
grattis grattis grattis
grattis grattis grattis
grattis grattis grattis
grattis grattis grattis
grattis grattis grattis
grattis grattis grattis!
18 grattis på din 18 års
dag :)
Puss på dig
gullerumpa!<3
Namn på msn:
GRATTIS EMELIE! :D <3

Ellinor:
Grattis på födelsedagen!
Kram Elli

Senare på msn:
Grattis :)

Helene ringde och sa grattis, sen:
haha där dog den!^^
<3<3<3

Namn på msn:
Emeliza 18 idag! :D

Hanna:
Grattis på 18- års
dagen emmsipemmsi! ;)
now you are free to do
whatever you want,
whenever you like,
well... Nästan i alla
fall.:-D oh happy day!
<3<3<3 puss


David:
Grattis på dig disko
snippan :p


Andreas Funck:
Grattis lill :):)


Johan:
Grattis mamma :D

Mormor ringde:
Grattis! Du är arton. Ojoj.

Jörgen när ja kom hem:
Grattis!!

Carro:
grattis emme! då min mobil är död för tillfället får det endast bli ett msn grattis idag!<3<3<3

Amanda:
Grattis :)

Emelie:
Grattis :D:D


Kommentarer
Postat av: Therese

Mitt sms var nog vackrast :')

Nu får du bara vänta liiiite till innan jag kan följa med :D

2008-11-06 @ 16:13:03
URL: http://kallahennetess.blogspot.com
Postat av: Annika

Nu förstår jag varför jag inte fick något svar, var orolig att det inte kommit fram :) hoppas din dag varit KANON, och att du fått allt du önskat dig och mycket mer! <3

2008-11-06 @ 19:20:52
URL: http://sandqvists.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0