Movie day

Sitter här helt ensam hemma hos Max. Sov här i natt och han jobar ju så jag stannar och sover en natt till eftersom jag är ledig idag.
Har passat på att ladda ner lite grejer att kolla på när jag ändå sitter vid Max superinternet. Så nu har jag kollat på hela långa sex and the city filmen och ska kolla på lite gossip girl också. Wonderful. Systrar i jeans 2 är också på g.

Funderar dock fortfarande på att dra in till stan. Egentligen var det meningen att jag skulle göra det. Ta en liten shopping dag för mig själv och handla stuff jag behöver. Men nu orkar jag faktiskt inte göra det. Suck, what the hell is wrong with me? Men då kan jag tänka så här - jag sparar pengar ;)

När Max kommer hem ska jag förerlå en promenad. Behöver lite luft. Och nu ska jag ta någonting att äta.

Puss på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0