Presenten till mig själv.

Idag innan skolan hämtade jag ut min för tidiga present till mig själv som jag beställt i fredags, eller när det nu var från eleven.se.
Jag älskar sakerna.

Consealern har jag inte riktigt prövat på riktigt än men av det jag prövat verkar den funka ganska bra. Och kolla bara på förpackningen. Jag vill bara sitta och glo på den för att den är så söt.
Lip Plumpern har jag testat två gånger, båda gångerna stacks och sved det, men det slutade efter ett tag. Det ska ju göra det. Läpparna blev en liten aning större men jag tror jag behöver pröva igen innan jag kan yttra mig.
Re fresh lapparna funkar så jävla bra så ni anar inte. Inte visste jag att jag hade så mycket fett på näsan! Åh herregud, det blir en chock av att använda dem. Skitbra att ha i väskan om man känner att hyn och sminker börjar se fett ut!
Man fick även med några prover på andra grejer.


Jag är jättenöjd över mina inköp!

Kommentarer
Postat av: lotta/vimmelmamman

hej mellie. tråkigt att du tycker min blogg är....lite läskig för dig att läsa. att den handlar om det riktiga livet och inte så mycket om kläder smink och katter. kanske ska blanda upp med lite outfit bilder så jag får fler besökare.

kram lotta

2008-11-03 @ 22:31:16
URL: http://vimmelmamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0