Igårkväll

Igår kväll var så roligt. Vi var som sagt hos Emma. Vi var ganska många, smålulliga allihopa. Blev otroligt mycket dansande till väl utvald musik sen bardomen, plus lite ny fjortisgenerations musik. Bålen och passoan flödade, riktigt nice.
Emma och jag dansade runt som galningar, like we always do när vi är fulla tillsammans. Man fick också se David riktit full för första gången. Körde sina moves, hällde fucking cider över mig. Bröst hals hår, allting stinkande och dyngsurt. Snyltade dricka av mig. David då, haha.
Som vanligt. Jag slutar alltid på golvet, eller marken. Dras neråt, hur ska man förklara det? När man skulle gå hem var man helt borta. Varför blir det så? Varför är man "lagom nykter" hela kvällen men när man väl ska hem blir man heeelt åt skogen. Blev en av de sista kvar sen var det dags att gå hem, fick hjälp av fylloDavid hem, tack så mycket. Satt o snacka och nyktrade till. Sen väntade min kärna Max hemma i sängen som dragit hem tidigare den utjobbade sötnosen. Oh I love you.
Tack forever Emma, underbar kväll.
Loooonging for nästa lördag.

Vad söta vi var i början :) Fast INTE han till höger äckel.

Ute på bordet, luftpaus.

Puss

Dansar med prinsessan själv.

Vi är bäst :)

party people

Emma o klassmates

Lovar att hon spillde med flit.

Nu när jag sett bilderna förstår jag varför min dricka tog slut,

Paus.

Hmm, speciellt?

Kompispuss på mitt lilla födelsedagsbarn

Jag och min blomma

Gulligaste Pemma och Andy

Slutspurten

Chill

(kvällens bästa och sista bild HAHAHAHA)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0