Dagens inlääägg

Hejsan mina vänner.
Vaknade av mensverk i morse, kan det bli bättre eller? Jag fick hämta varmvattenflaska  och ringa Max. Sen skulle han till jobbet och  jag somnade om, yes!
Hade två lektioner idag. Och lyckades få ihop det rätt bra med alla tusenmiljardersmiljoner läxor som ska in snart, plus att jag läste ut processäckelboken till idag. Duktigt Emelie.
Ja vad ska man yttra sig om mer, en tråkig dag som denna?
För att göra någonting bra av dagen tänkte jag åka till Max och tvinga med honom på en mysig höstpromenad. All I need is love just nu. Även fast Max är jävla bimbodiva ibland. Skärpning gosse lilla.
Fast jag har lite dubbelmoral, jag vill stanna hemma, men vill ändå till Max. Jag kan kompromissa och stanna hemma längre och åka sen eller så åker jag snart.. Fan för mig själv.
Skit på er alla, jag hatar er :)<3

Kommentarer
Postat av: Therese

Fuck you too baby :) <3

2008-10-13 @ 17:00:39
URL: http://kallahennetess.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0