God morgon

Sitter här med en stor kopp te. Det är gött. En seg morgon och en seg dag, med städning och sånt. Men jag är glad.
Mormor kommer snart hit. Det ska tydligen också komma en sotare och hålla på i alla hus på hela vår gata, spännande. Undra ifall sotaren ser ut så där som man trodde när man var liten, svartklädd och alldeless svartdammig. Och minns ni den där sotaren i Madicken? Haha. Nja, vi får väl se.
Har nyss kommit på min bror med att ladda ner en massor skit på den här datorn. Suck! Inte undra på att den går så jävla segt. Och så kan han inte dela med sig med de filmer han laddat ner till mig XD Nej, tur att jag snart får en egen dator.
Men vi hörs väl antagligen senare. Nu ska jag göra nytta eller inte göra nytta vi får se.
Love yah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0