Happy happy day

Nu är jag hemma från Gustavsberg. Det har varit en riktigt mysig helg. Kattvakt var det ju.
Men i lördags hade jag middag och det började som total katastrof, well nästan, men till slut blev det så jävla bra! Så jävla bra.
Det hände lite saker som var mindre kul, lite smått dumma saker som HOST vissa utförde, men gjort är gjort right? Och whatever liksom ;)
Det blev några som sov över bland annat Anna och Linus. JA, Anna OCH LINUS. Anna har hittat sig en pöjk, en rejäl pöjk. Inget KrissKissoOffer här inte, Jag är såå jävla glad. Jag var så jävla glad hela kvällen. De är så söta tillsammans att jag kan tuppa av.
Tack Anna!!
Vad ska man säga mer. Min mamma kommer snart hem så jag ska följa med henne och Nille till Länna och handla någon jacka till Niclas, så ska jag försöka hitta lite smink och så där.
Puss på er alla, pusselipuss<3

Kommentarer
Postat av: Therese

Jag hade SKITKUL :D:D:D

Och din pappa kan vara stolt, reglerna följdes perfekt haha ;)



<3<3<3

2008-10-27 @ 16:34:09
URL: http://kallahennetess.blogspot.com
Postat av: Anonym

Haha, Mellie då ;)

Jag hade väldigt trevligt hela helgen! :D

2008-10-27 @ 18:10:22
Postat av: Jazzylicious

Fin blogg :)



Kollar gärna in hos mig, en ung mamma som också är gift. Följ min vardag :)



Du hittar bland annat dessa kategorier:



Bekännelser

funny shit!

kändisar

lite funderingar?

MINA BILDER

MSN/konversationer

Shopping

Vardagsbetraktelser

Videos/röstklipp



Hoppas du kikar in :P

Kram & Hej!

2008-10-27 @ 18:11:46
URL: http://jazzylicious.blogg.se/
Postat av: Anna

Det var från mig!

2008-10-27 @ 18:34:24
URL: http://anabananaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0