Hejsvejs :)

Jag och Helene har nyss fortsatt arbetet med vårt projektarbete. Vår matlagningsbok. Den kompletta flyttahemmifrån guiden. Vi har gjort äggtoddy med hallon till. Det var riktigt speciellt måste jag säga.. hm, jag gör det nog inte igen om jag säger så.


Enkelt som en plätt!
Ta ett ägg och häll upp det i ett glas (stort nog för att få ner en elvisp, alltså en av visparna på den). Men ta inte med äggulan. Häll i socker. Jag och Helene gick bara på känslan, och det blev tyvärr en aning för sött. Men man kan ta lite som man känner. Sedan vispar man tills det blir vitt och poröst. Klart!
Och i det här fallet i med hallonen efter.

Kommentarer
Postat av: Dress Like a Princess

ååh mums

2008-10-31 @ 22:21:45
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0