Mitt liv i låtar ;)

Tagen av Annsing :)


Gör så här:

sätt igång din musik och tryck på blanda, skriv in låtnamnet som svar på frågan.


1. Hur mår du idag? - I Remember You - Skidrow

2. Kommer du komma långt i livet? - Losing My Mind - Neverstore

3. Hur ser dina vänner dig? - Confusion And Frustration In Modern Times - Sum 41

4. Kommer du att gifta dig? -  Lifestyles Of  The Rich And The Famous - GC

5. Vad är ditt livs themesong? - Drift And Die - Puddle Of Mudd

6.Vad är din livshistoria? - Home - Chris Daughtry

7. Hur är skolan för dig? - Trash Unreal - Against Me

8. Hur kan du komma framåt i livet? - It's Not Over - Chris Daughtry

9. Hur kommer imorgon vara? - Waiting - Red Jumpsuit Apparatus

10. Hur är dina vänner? - Life Without You - Submersed

11.Vad finns i lager för nästa vecka? - Lost - Dead By April

12. Vilken sång beskriver dig bäst? - Take Me Away - Lifehouse (det stämmer tamefan ;)

13. Hur är det med ditt liv? - Emelie - Lasse Stefanz

14. Vilken sång ska spelas på din begravning? - Breath - Breaking Benjamin

15. Hur ser världen på dig? - No Cigar - Millencolin

16. Kommer du ha ett lyckligt liv? - The Day That I Die - GC

17. Vad tycker dina vänner om dig? - Lying Is The Most Fun A Girl Can Have Without Taking Her Clotes Off - Panic At The Disco

18. har du en djup och mörk hemlighet? - When Im With You - Simple Plan

19.Hur kan jag göra mig själv glad? - 10.000 Promises - BSB

20. Vilken låt beskriver den du är attraherad av? - Moth - Audioslave (haha lite sanning i det där ;) som bara jag förstår, muwaha)

21. Vad skulle du vilja säga till nästa generation? - Rock N Roll Highschool - The Ramones

22. Vad är några tips till mig? - Pain For Pleasure - Sum 41

23. vad är min danssång? - No Reason Why - Takida

Kommentarer
Postat av: Anna

Den där med glad är bara för att du tänker på mig då ^^

<3

2008-10-17 @ 22:09:48
URL: http://anabananaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0