Tjolahopp!

Sitter här och snackade nyss med mamma om vår kryssning i november. Haha, hon och Jörgen ska följa med oss, illa illa, stackarna. Men vad gör man, annars får vi ju inte åka över huvud taget. Better than nothing.
Kom på igårkväll att jag har engelska prov imorgon. Hade på något sätt rensat ut det ur hjärnan eftersom jag har så mycket andra läxor också, så det blir hårdplugg idag. Gjorde nyss färdigt en inlämning och ska börja träna alla glosor så vida jag hittar den där jäkla engelskaplaneringen.
Måste också skriva klart loggboken från Italien, och trust me, jag har inte kommit lång.
Har inte tid att sitta och roa er med mer skitsnack nu. Så dra åt pipsvängen och titta in senare.<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0