Visst.


Saker kommer alltid fram till slut. Och vissa lögner blir för uppenbara.
Man vet vilka man betyder någonting för eller inte. Så jag har insett nu, varför slösa dyrbar tid på folk som knappt ser en?
Har det någon gång gått upp för er att det kanske inte ens är värt det? Att det ni kastar iväg som om det inte betydde någonting kanske i själva verket skulle finnas där för er livet ut?
Ni gör era val. Men kom också ihåg hur det var förr, skulle det inte vara vi för alltid?
För mig är ni dyrbara.
Frågan är varför jag/vi inte kan vara dyrbar för er?

Kommentarer
Postat av: Therese

för mig är du dyrbar, så jag hoppas det där inte var emot mig :) <3

2008-10-28 @ 08:26:20
Postat av: Anna

Your priceless to me <3

2008-10-28 @ 23:09:29
URL: http://anabananaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0