(F)

Jag kan fortfatrande inte tro att det är sant. Jag har inte smält det. Jag vet inte hur lång tid sånt tar. Jag har aldrig varit med om det förr. Det är så svårt. Jag känner mig som ett tomt hål. Det svider till inombords så fprt det kommer på tanken.
Jag gick till skolan idag, men gick hem.
Helene kom hem till mig med ben och jerrys och vi kollade på film. Det hjälpte för stunden. Sedan kom mamma hem och vi pratade och då börjades det igen.
Jag har börjat städa mitt rum, för att ha någonting att göra, mellan det läser jag till morgondagens prov.
Det blir mycket imorgon, skola, simma, jobba. Men det är väl bra att jag slipper sitta och tänka.

Kommentarer
Postat av: Anna

Älskade lilla vännen jag finns här, du kan ringa mig närsomhelst. Om du är glad och vill prata om det, eller om du är ledsen och vill ha någon att gråta med. Jag ringer dig ikväll och kollar läget <3

2008-09-24 @ 17:58:10
URL: http://anabananaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0