God kväll

Mm, feeling great!
Kom nyss hem från gymmet, pushande i mer än en timma, kan det bli underbarare?
Vet ni vad? Jag har börjat älska mörk choklad, sjukt alltså. Sist jag prövade hatade jag det, nu är det fan godare än mjölkchoklad. Får se till att hålla fingrarna i styr annars kommer jag få i mig mycket mer kalorier per dag än vad jag ska! Gosh.
Nu ska jag inte göra någonting roligt alls, fast jag ska försöka se det från den roliga sidan.
Det blir duschen, sen pluggandet.

"I kissed a girl and I liked it" spelas nu på radio, wiiho. Tar mig tillbaks till tåget till Toulon. Jag minns faktiskt nu Anna! Även fast jag somnade en sekund senare ;)

God natt hoppas ni haft en underbar dag!

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag sa ju det! :D

Visst är det härligt^^ <3

2008-09-16 @ 21:23:53
URL: http://anabananaa.blogg.se/
Postat av: belli

haha härligt :P

jo men det skulle jag säkert kunna, fast kan inte inom de närmasta 3 veckorna. jag tränar med pappa typ varje dag så att jag har inte tid förns 12 oktober :P

<3

2008-09-16 @ 21:42:18
URL: http://bellivond.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0