godnatt

Allt känns väldigt tungt just nu. pappa ringde och det var svårt.
Jag har försökt plugga men det går inte så jätte bra. Min hjärna kan inte ta in massor information nu. Det käns svårt att sitta och läsa något jag inte är intresserad av.
Jag ska ta och sova nu. Det är nog det bästa jag kan göra, trött är jag också, och det blir en tidig morgon och lång dag imorgon. Men jag ska åtminstone få träffa min älskling då.
Det finns inga ord, ingenting, på denna jord som kan förklara hur mycket jag älskar alla i min familj.

Kommentarer
Postat av: Anna

Svar:

Det är det absolut minsta jag kan göra gumman min :)

<3

2008-09-24 @ 22:03:06
URL: http://anabananaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0