Min dag

Hellå och god morgon!
Jag vaknade precis. Känns som helg idag fast det är det ju inte. Jag har en lektion idag. Svenska. Sedan ska jag hem plugga och städa, sedan träna. Jag måste verkligen ge gärnet nu när jag tränar. När jag åker till Italien kommer jag inte kunna träna, och förra veckan hade jag lite förhinder. Får dåligt samvete. gud vad äcklig jag var förut när jag bara satt hemma.
Idag är jag riktigt irriterad. Men eftersom jag börjat med min nya grej för att slippa depressionerna så måste jag undvika att ta på mig saker som jag inte borde. Svårt är det men jag måste lyckas.
Nu ska jag äta mer frukost sedan ska jag börja städningen, och räkna lite pengar. Sedan blir det skolan.
Puss och kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0