Nu är ju sommaren äver for real, dags för sammanfattning.

Sammanfattning sommaren 2008

- gjorde du något i sommar som du aldrig gjort förr?

Jag var faktiskt utomlands själv för första gången i mitt liv.
- dog någon som stod dig nära?
Ja, min dagbok dog.
- vilka länder besökte du?
Turkiet i början av sommaren, Frankrike i slutet, ska snart till Italy också :)
- är det något du saknar sommaren 2008 som du vill ha sommaren 2009?
Mer sol, mer mys och ute kvällar, och allt jag inte hann denna sommar.
- vilket datum från sommaren 2008 kommer du alltid att minnas?
Oj svårt att avgöra, jag har så många jag alltid kommer minnas denna sommar.
- största misstaget?
Hmm, jag minns faktiskt inte för tillfället, men det är nog några antal.
- har du varit sjuk eller skadat dig?
Ja, jag har varit rejält magsjuk, men som tur var höll det bara två dagar. Till skillnad från min hemska halsfluss under nästan halva jävla förra sommaren :P
- bästa köpet?
Min frankrike resa lätt bästa köpet!
- vad spenderade du mest pengar på?
Frankrike resan :) Näst efter turkietresan.
- gjorde någonting dig riktigt glad?

Ja, jag fick åka till frankrike, och vi blev fyra pers och hade jätte roligt. Jag minns varenda kväll där ifrån. Och att vi åkte till Turket och babylove var med, minnen för livet, gud så mysigt det var.
- vilka låtar kommer alltid påminna dig om sommaren 2008?
Atreyu - slow burn och Alkaline Trio - Radio.
- är du gladare eller ledsnare i sommar jämfört med tidigare somrar?
Svårt att säga, jag var mer deprimerad den här sommaren än förra men jag gjorde mer minnesvärda saker den här sommaren. Synd bara att mina veckor på Dalarö inte blev fullt så lyckade som jag tänkt, men Dalarö på hösten är också mys<3
- vad önskar du att du gjort mer?
Jag önskar att jag kunde haft min dalarö middag, att jag hade mer myskvällar med mina vänner, mer ute kvällar, Fan det finns så mycket jag ville göra.
- vad önskar du att du gjort mindre?
Jobbat, men då hade jag inte haft råd med någonting.
- hur tillbringade du din midsommarafton?
Haha fan, jag hade glömt det :O Jag var på Dalarö, men jag och Max bestämde oss för att följa med Jimmy på fest. Så tog vi med oss Helene dit, sent ute var vi men natten/morgonen var lång och rolig. Vissa var för fulla för att minnas mer, men det var skitkul.
- blev du kär i sommar?
Ja, eller jag har varit kär sedan sommaren 06.
- hur många förhållanden?
Öh, ofta nån har mer än ett förhållande på en sommar, då vet man inte vad ett förhållande är. Jag hade mitt vanliga förhållande med fästmannen min <3
- favoritprogram?
Sex and the city var nog det jag glodde mest på om kvällarna.
- bästa boken du läste i sommar?
lJag läste så jävla många bra böcker den här sommaren så jag vet inte. Alla Marian Keys kanske :)
- största musikaliska upptäckten?
Eh, ja du. ingen aning direkt, får så jävla mycket bra nytt hela tiden håller inte koll.
- något du önskade och fick?
Ett jobb.
- något du önskade dig men inte fick?
Hmm svårt att säga.
- vad gjorde du första dagen på sommarlovet?
Åkte tiill turkiet. fast minns inte om de var första eller andra dagen haha.
- finns det något som skulle gjort din sommar bättre?
Vädret, helt klart. Speciellt när jag var på Dalarö. Plus mer gemenskap och sånt.
- hur skulle du beskriva sommaren 2008?
Fartfylld, rolig, sorglig, tråkig, underbar.
- vad fick dig att må bra?
Anna hade en väldigt stor inverkan. Och såklart min älkskade Max.
- vem saknade du?
Flera..
- de bästa nya människorna du träffade?
Haha, Marcus var såklart rolig att lära känna bättre.
- sommarens sötaste?
Max <3 Ja, anna okej då, du får som du vill :P
- sommarens hetaste?
Max <3
- sommarens största kärlek?
Max såklart!<3
- sommarens besvikelse?
Oh, minns inte har sälert varit fler stycken. Stösta var att min dagbok ligger kvar på fucking marsielles flygplats och jag kommer aldrig få tillbaka dem, för de där j*vla h*rorna som jobbar där är helt störda i skallen.
- sommarens bästa?
allt troligt jag har haft för mig. Och BUENO kakaaaa
- sommarens snällaste?
Många.
- sommarens roligaste?
Marcus hemska utrop på franska, Max panik utanför vårt hus, anna som tog av sig byxorna ute på gatan, anna som somnade till sittandes på toaletten, eller varför inte anna som somnade till på en flaska? Max "bueno kaka" uttryck.
- sommarens galnaste?
Galsnaste måste varit vår onsdag, jag anna marcus och max fyllebad i trekanten och fontänen.
- sommarens mysigaste?
Åh, massor saker!
- sommarens ångest?
Skolbörjan, och att jag måste börja skriva ny dagbok.


Kommentarer
Postat av: Therese

Käraste, jag saknar dig!! Och jag och Glenn åkte med din man på bussen idag ;)

<3<3<3

2008-09-14 @ 14:11:13
URL: http://tesl.blogg.se/
Postat av: Anna

Åhh lilla hjärtat! Fick jag dig att må så bra så jag fick stå före max? :') Nu blir jag rörd^^

MEN! Jag ser inte mitt namn på sommarens sötaste, trots att du flera gånger sagt att jag är det ;)

BUENO på dig<3

2008-09-14 @ 18:28:35
URL: http://anabananaa.blogg.se/
Postat av: Therese

Ja det borde vi verkligen ha!

Jag träffade Emma på bussen igår tror jag det var. Hon sa att det kanske skulle vara något hos Max på fredag men det var inget bestämt eller så. Men om det blir så så får du gärna höra av dig om ja är hemma :)

Hahah javisst var det :P

<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

2008-09-16 @ 17:47:19
URL: http://tesl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0