Skärholmen

Idag åkte Anna med mig till skärholmen för att lämna tillbaka min tröja. Sen blev det lite mer shopping också, haha.
En "leggingströja", blå leggings, ett skärp och en liten axelväska. Jätte gulligt, javeasst.
NewYorker måste vara min nya älsklingsaffär. Jag vet inte huur länge vi var där inne.
Ehm, jag har väl inte mer att säga om dagen.
jo just det!
Jag var hos Helene och Anna färgade våra hår. Lite kul när vi klär av oss halvnakna och trängs i Helenes badrum, haha. Men håret blev mörkare. Inga ljusa toppar här inte, nu är det nästan ljusare i botten haha.
Men tack Anna, jag är nöjd :D
NU har jag inget mer att säga än godnatt, and Im pissed.


Kommentarer
Postat av: Marie

Najs dag! :)

2008-09-28 @ 22:46:20
URL: http://mariehultman.blogg.se/
Postat av: Alina

Ta chansen och var med på gissa bilden vetja! :)

2008-09-28 @ 22:50:33
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0