The city!

Idag var det stan som gällde. Shoppingday härligt.
Eller kanske inte när man tänker på att vi inte kunde valt en värre dag. Lönehelg! Aldrig mer.
Annars var det bra. Jag fick faktiskt ganska mycket köpt även fast det inte såg ut som det skulle bli så från början.

Jag ska berätta om en pinsam sak som hände idag.
När vi var på hemköp för att köpa Buenos (Ja, jag åt bueno och jag har fortfarande en kvar!) så blev det 20 kr. Och jag är så van att sitta i kassan så när jag såg de där siffrorna råkade jag säga högt ut "tjugo kronor" det var skitkul. Haha.

Ha en nice evening. Jag ska tråka med Helene och Anna med färgning av hår och så. Ska bli nice ;)
<3

Kommentarer
Postat av: Therese

Det jag skev i min blogg är något jag tänkt på längre. Det har inget med i helgen att göra och det är ingen som hört av sig till mig på länge. Senast var när Anna fyllde år och du och Max firade två år, efter det har jag inte hört något och ändå så har jag råkat se i någon lblogg att ni hittat på något. Och inge frågade mig om jag ville med till stan i helgen. Jag råkade se det i Annas kalender, hade jag inte sätt det hade jag intefått reda på det intesant?

Sen om min födelsedag, förra året valde jag att inte komma dels för att det blev så struligt med allt sen sa Anna att du också blivit sur över allt, duy vet va det gällde, och hade sagtnågot om att du inte tänkte bjuda någon alls, så d lät jag det vara. Men sen var det inte det jag mende. Sen om ni vill vara själva med mig såkan ni även vara med mig hela veckorna med eller hur? För då gör jag inteheller något. Sen de gångerna ni vill göra något på helgen så är det bara med tjejerna och jag har svårt att räcka till åt alla. Och som jag sa så va det där ingen utskällning utan jag sa bara hur jag kände för de gångerna du mår dåigt så lyssnar jag på dig och säger inte emot. Jag klagar inte på någon heller och visst villjag göra något kul när jag fyller år med dom jag känner.

2008-09-28 @ 18:52:38
URL: http://tesl.blogg.se/
Postat av: Therese

jag blir bara ledsen när du säger så. du var exakt likadan förut det vet du. och ja jag råkar bara kunna träffa glenn på helgerna för han råkar bo för långt bort så det kan jag inte ändra. Och två dagar i veckan är det för mycket?

För jag menar dom andra 4 eller 5 är jag ju helt själv. Hur

tycker du jag ska göra så det blir bättre då? Och nej ingen ger dig ett party du ska på kryssning och inte blir jag ledsen över att jag inte åker med, jag tycker det är kul för dinoch emmas skull så det där om att ingen ger dig något lurar du mig inte med :P

2008-09-28 @ 19:00:38
URL: http://tesl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0