Today today, tonight, tonight..

Man kanske ska tala om lite vad som händer och har hänt idag då?
Jag har varit i skolan på en hemsk engelska lektion, sedan var den över och jag fick dra hem efter att ha mött upp anna en stund i centrum tillsammans med helene.
Är hemma och bara tar det lugnt. Riktigt tråkigt men man kanske behöver det. Jag vill träna men jag hinner inte det.
Ikväll ska jag nämligen jobba :/ Tog Helenes jobb. Varför är jag så snäll? Fan vad jag önskar att jag bara kunde ha åkt direkt hem till min lilla Mack. Men men, har man bäddat får man ligga.
Klockan 8 slutar det tråkiga och jag ska åka hem till min käraste, Sedan blir det myskväll för hela slanden, för fan vad jag är seg.
Hoppas alla ni andra får en skitkväll<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0