4 dagar

Fyra hela dager har gått på min och Annas diet.
Och jag har inte heller varit alltför fuskande. Några chips ur en sån där miniliten chipspåse från selecta åt jag, 1 taco bröd och lite taco chips. Det är det enda jag ätit som varit dåligt. Sen har jag brytit dieten och ätit kyckling och kött två dagar, men eftersom det ligger på några senare dagar ändå är det ingen fara, bara att byta ut de dagarna till de jag bröt.
Idag är det kålsoppa, banan och mjölk dag. Vilket har gått super bra hittills :)
Har nyss tränat i en timma. Och ska snart äta middag, mums, kålsoppa.

Finnarna har börjat försvinna mer och mer, magen känmns inte lika svälld, humöret känns mer på en jämn nivå. Kan tänka mig hur det kommer att bli på två veckor. Student och Beach 09 here I come.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0