God eftermiddag

Det blev inte en så stressad dag som jag hade trott. Jag ringde och sjukanmälde mig på jobbet, eftersom jag faktiskt känner mig väldigt krasslig idag, Jag och Helene sket i att åka till stan och stannade hemma hos henne och gjorde tre saker till vårt projektarbete. Kakan jag gjorde är färdig precis nu och ska skäras upp och smakas.
Vi var nyss i centrum, jag köpte alla ingredienserna till kålsoppsdieten jag och Anna ska börja med you know ;) Så nu ska jag snart hem, äta middag, gå tillbaka hit efter det och smaka kklappgröten Helene gjorde idag, sen gå hem igen och börja matlagningen :P Så kommer Anna till mig också :) Trevligt trevligt ska det bli.
Pokie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0