Guten morgen

Sitter hos Max, tänkte egentligen gå upp tidigare men nu blev det så här ;)
Igår var första dagen med kålsoppan, och jag klarade den! Med mycket möda kan jag säga. Redan första dagen och jag blev sugen på allt annat som finns att äta, men, keep on kämping. Idag är det dag 2, grönsaksdagen. Får bara äta soppan och grönsaker. Fast nu på morgonen tänker jag fuska och äta upp några apelsinbitar som bleva av från  gårdagen, kalla det fusk om ni vill, haha.
Okej jag känner själv hur sjukt det här låter, men det är värt ett försök. De dagar som kommer att bli svårast är ju såklart kött dagarna! Jag hatar kött, vill bara spy på kött och jag har faktiskt nästan varit lite vegeterian ett tag nu, almost. Och så måste jag gå och äta 400 gram kött två dar, uschli. Men jag måste för jag får inte bli undernäsd :)

Ja men nu ska jag gå och värma min underbara kålsoppa ;) Sen ska jag snart tänka på att dra mig hemåt innan jobbet.
pokie

Kommentarer
Postat av: Godis-Anna

Kålsoppa, smaskens!

:'(

<3

2009-04-03 @ 10:24:03
URL: http://anabananaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0