Hejsan my lovers

Hm kan inte förstå hur ni som läser fortfarande kan läsa denna blogg? Har ju gått och sunkat ner mig rejält. Men det är så mycket nu för tiden, hela tiden händer det någonting ich jag hinner aldrig dega vid datorn som förr.
Ikväll ska jag på Bellas studentskiva. Första skivan i år, fast jag ska bara gå på dem jag lovat. Skulle velat gått på fler men eftersom jag måste betala några biljetter själv sen går inte det.
Jag lovar att jag imorgon, eller nej imorgon är det skola sen jobb, aknske på torsdag, nej då är det jobb med, fredag kan jag ladda upp bilder från både helgen och nu ikväll.
Fan vad segt alltså ;)
men keep on waiting.
Puss och gurkor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0