Hejsvejs

Sitter här och har inte mycket att göra. Max ska snart åka hem här ifrån, och jag har kålsoppan puttrandes där nere. Får hoppas att den blir godare den här gången ;) Fast i och för sig har jag i typ dubbelt så mycket kål den här gången, mitt magfett kommer inte att bli glada.
Jaa jag har ingen aning om vad jag ska göra idag annars. Anna frågade om jag skulle med till Sune ikväll men jag vet inte hur det blir, kanske får se. Annars skulle jag plugga idag hade jag tänkt men jag vet ju hur det går när man tänker det. Det blir ingenting av saken. Hmm hoppas jag tar mig i kragen och börjar plugga snart.
Tänkte ta en sväng på orbitrecen också, förlåt vet inte hur det stavas.
Pokie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0