Nej men vilken fin dag

Underbart, helt jävla underbart väder är det. Ändå sitter jag inne, men det har det varit värt.  Ännu en tyngd på mina axlar är snart borta. Jag har jobbat med min historiainlämning som faktiskt kan bli färdig när som helst. Det räcker med pluggande för idag, någon annan dag ska jag läsa lite till i några böcker och färdigställa arbetet. Härligt. Jag gjorde även mitt tal på svenskan i skolan, blev så stolt att jag vågade göra det. Allting känns lovely.
Ikväll ska jag antaglige, förhoppningsvis kolla Robinsom med min älskade Max. Om han orkar ta sig hit eftersom han är så jävla bakis idag XD Och imorgon blir det tillfixning mest hela dagen eftersom studentskivan är på kvällen.
Snart ska vi nog åka iväg till mormor som fyller år idag :D
Pokie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0