Provet!

Jag hade mestadels koncentrerat mig på glosorna under pluggandet till franska provet, vilket gav mig panik då jag fick provet och det var inte med en enda glosa!
Efter lektionen sa jag det till min lärare, och hon erbjöd sig att förhöra mig vid sidan av på lite glosor, vilket gav mig plus i kanten på det VGt jag fick på provet. Ja ni hörde rätt, VG!! Hon rättade proven direkt och jag fick vg, helt sanslöst, nu är jag stolt över mig själv. Nu vill jag kämpa till the bitter end resten av skoltiden. Fast det kommer jag antagligen inte ;) Är så lat.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Grattis! :D Tu parle francais trés bien! (Garanterat helt fel, men whatever! xP )

2009-04-21 @ 16:56:09
URL: http://kuro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0