4 dagar kvar

Godmorgon snutteputtar.
Nu är jag snart påväg till jobbet, ka cyckla iväg om sisådär tio minuter. Men först ska jag hinna packa ihop mig en rejäl matsäck. Nio timmar tar faktiskt kålen av en.
Nu til hösten har jag hört spektulationer om tre heldagar i veckan, vilket betyder att jag måste säga upp mig på Ica. Det känns lite knasigt faktiskt, och jag är nervös. Jag vill ju inte svika Ali, men måste man så måste man. Jag ska säga att han fotfarande kan ringa om de behöver ha in extra personal någon gång. Jag laddar mig mentalt för att våga säga allting på onsdag ;) I så fall är det näst sista gången jag jobbar antagligen.

Igår kollade jag upp en massor till frankrike resan, tydligen går det att resa till Toulon som bara ligger en bit från Lavandou, men det gick inte samma dag och jag och Anna vill inte tjata mer på våra chefer om ledigheten så vi får åka till Marseille ändå. Och sova på hotell sista natten, men det är väl aldrig fel det heller ;)

Nej nu väntar en härlig långdag på mitt andra hem.
Efter det följer Anna med hit hem och så ska vi chilla lite krana. Imorgon ska vi in till stan och rese shoppa lite inför fredag.

Pokipok

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0