God morgon

Gårdagen blev verkligen inte som man hade tänkt sig från början.
Jag och Anna skulle ju in till stan och så följde Carro med :D De hade snackat om utgång på onsdagen och eftersom jag inte skulle kunna följa med då var jag skitglad att få träffa henne :D Hon ska ju dra till London i 10 månader, snyft :(
Vi kollade runt lite. Konstaterade att vi var som gamla tanter som hela tiden ville ta en sittpaus. Så först tog vi en lunch paus och åt sushi till lunch, mums. Sedan shoppade vi vidare. Då blev det en fika paus. Vi gick vidare, sen orkade vi inte mer, men ville inte dra hem. Då tänkte vi äh, vad fan, vi åker in till söder och Snaps så tar vi en drink. And so we did. En drink blev tre, och vi tre blev fem. Så jag Carro Anna Marcus och Max drog till Max, köpte med mat hem från Crave, så underbart gott. Drack lite vin. Sen hörde Max av sig till sin Marcus och det ena ledde till det andral. Carro ringde dit Elin, Anna och Marcus drog hem. Vi drog till Nivå och träffade Marcus, Johan och Anette där. Sedan drog vi hem runt 1.
Idag skulle juu Max upp kl 6 och eftersom jag inte fått extranyckeln än fick jag åka hem med. Tog cykeln som stod kvar i centrum. Det måste varit en rolig syn, alltså jag tycker det borde räknas som rattfylla, haha! Idag är det jävligt synd om Max, bakis och jobba 7-4, jag är stolt över dig grabben.

Nu funderar jag på om jag ska äta lite mer, dricka lite mer cola, sen sola.
Pok

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0