Grekland - Samos - Pythagoria - Dag 3

Niclas på morgon.

Härligt softande på stranden <3

Lasse som Niclas började kalla HENNE, för mig blev det Lassie då.

Vi bodde i huvud delen av hotellet, men det var uppbyggt som en hel by,
alltså det fanns olika restauranger, affärer, småhus. Hur coolt som helst.


Min gullepappa och min gullebror <3

Pappa myser med  Min katt, min älskade kattunge.

Liten del av Pythagoria.

Lillebrroooorrr.

Ett mongo på en ruin.

Haha grekiska fiskebåtar, jag lovar att jag inte skulle få plats i en.

Fina stad :)

Pythagoria. Inte för att kag förstår matte eller så men han var typ smart.

Niclas och lite av pappa

En katt som softade

Vitt och blått

Nattbad tårna upp :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0