Uppdatering

Jag har nu jobbat tor, fre, lör och idag. Nu äntligen är jag ledig :) Och på onsdag ska jag till Grekland.

För er som inte vet så har jag ju flyttat ifrån mitt kära radhusliv till ett nytt villa liv. Så här är det nytt och, hmm, spännande.  Vi har internet färdigt (som tydligen inte skulle ta fem veckor som de sa från början), men J har glömt lösenordet till det och har det sparat på sin dator (där jag sitter nu) så det fungerar bara på denna dator. Så tyvärr måste vi vänta ett tag innan jag kan börja använda datorn igen. (Tack och lov inte fem veckor nu, puh!)
Men som om inte det vore nog har min datorladdare fått tokdamp och fundgerar inte då man sätter in den i eluttaget. Datorn krånglade i förrgår och stängde av sig själv också men jag tror nu i efterhand att det hade med batterierna att göra, och dem kan jag nu inte ladda. Så typiskt. Men imorgon ska jag pröva Helenes laddare för vi har ju samma, då laddar jag upp datorn så blir allt bra, i alla fall har jag då några timmar tillgodo. Så ska jag dra och få en ny laddare på garantin, annars jävlar.

Men allt det får bli efter Grekland. Nu ska jag bara njuta, koppla av och glömma hela världen ett tag. Det behöver jag verkligen just nu.  Mitt i all kaos :)
Well, jag kanske kan låna den här datorn imorgon igen, vi får se. Jag ska bli frisk så jag ska nog bara ta det lugnt. Kanske eventuellt följa med Helene och Ellinor till Skärholmen men det blir om jag orkar.
Pussinuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0